فن - "وشي بقى شبه البطيخة"..داليا مصطفى تطلب مساعدة متابعيها - شبكة سبق

في الفن 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

ننشر لكم اخر اخبار الفن حيث شاركت الفنانة داليا مصطفى متابعي حسابها في إنستجرام فيديو وثقت فيه عودتها لممارسة رياضة الإسكواش.

ونشرت داليا مصطفى فيديو قالت فيه: "أول يوم النهاردة في الإسكواش بعد غياب مدة طويلة جدا سنتين، تعبت قوي ووشي بقى شبه البطيخة. انبسطت جدا بس تعبت قوي النهاردة. أنا سعيدة بتجربتي في الإسكواش وكنت بلعب قبل كده بس للأسف بطلت، ودي حاجة مش لطيفة خالص."

وأضافت: "كانت حلوة قوي ومن الرياضات المحببة جدا لقلبي، النهاردة فوجئت بالمدرب بيقوللي التنس أسهل، وأنا عمري ما لعبت تنس، بلعب إسكواش بقالي فترة. إيه رأيكم أجرب التنس ولّا أخليني في الإسكواش؟ اللي بيلعب ده أو ده يقوللي. بس الإسكواش مرهق بصراحة، مستنية رأيكم."

شبكة سبق هو مصدر إخباري يحتوى على مجموعة كبيرة من مصادر الأخبار المختلفة وتخلي شبكة سبق مسئوليتها الكاملة عن محتوى خبر فن - "وشي بقى شبه البطيخة"..داليا مصطفى تطلب مساعدة متابعيها - شبكة سبق أو الصور وإنما تقع المسئولية على الناشر الأصلي للخبر وهو في الفن
كما يتحمل الناشر الأصلي حقوق النشر ووحقوق الملكية الفكرية للخبر.
وننوه أنه تم نقل هذا الخبر بشكل إلكتروني وفي حالة امتلاكك للخبر وتريد حذفة أو تكذيبة يرجي الرجوع إلى مصدر الخبر الأصلى في البداية ومراسلتنا لحذف الخبر

أخبار ذات صلة

0 تعليق