منوعات - أول ظهور للبلوجر أحلام بعد الحديث عن ضربها وطلاقها: «غلط كبير إني اتكلمت» - شبكة سبق

هن 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

ننشر لكم اهم الموضوعات المتنوعة التي تهم عدد كبير حيث علاقات و مجتمع

أحلام عادل

بعد إعلانها عن تعرضها للضرب على يد زوجها وطلاقها منه خلال أدائهما لمناسك العمرة، دونت البلوجر أحلام عادل، مجموعة من الرسائل، عبر خاصية القصص القصيرة المصورة «استوري»، على حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات «انستجرام»، والتي سرعان ما أثارت تساؤلات العديد من متابعيها.

أحلام عادل: محتاجة فترة أهدى وأفكر

ودونت أحلام عادل قائلة: «عندي كلام وأسباب وفضفضة أقولها، بس اكتشفت إن مش كل العيون بتبقى جمبك ومعاك بجد، فيه عيون نفسها تشوفك مكسور وحزين لمجرد نزعة الشر».

وتابعت البلوجر: «غلط كبير إني نزلت واتكلمت، والغلط الأكبر إننا نبقى بني بشر زي بعض وشغالين وجع وإهانة وأحكام وكلام مش حقيقي، لمجرد إن معنديش قوة الكلام اللي لو كلنا عرفناه هتحضنيني قبل ما تفكري تكتبي كلمة توجعني».

أما عن طلاقها من زوجها مصمم الأزياء أحمد العجمي، قالت: «أنا رجعت من العمرة واترديت وسامحت، وماقدرتش لما حصل غلط أكبر، بعيدا عن إن كلنا بنغلط وإني محتاجة فترة أهدى وأفكر عشان أعرف أبدأ».

واختتمت أحلام عادل رسائلها موجهة عبارة قالت خلالها: «القلب بيحس بكل واحد بيحبه وبيتمناله الخير وبكل حد مش بيحبه ولا بيتمناله الخير ومن غير ما ينطق ولا كلمة، القلوب ما بينها مراسيل».

أما عن عفويتها الشديدة تحدثت عنها البلوجر الشهيرة، «أنا من قبل الجواز بصحى كل يوم أقول صباح الخير يا سما، وصباح الخير يا شقة، ويا حيطان، وطول منا لوحدي عايشة هناك مش مع الناس، أنا طول الوقت عايشة في عالم موازي مافيهوش أي حاجة وحشة، في مرة أحمد بيقولي أنتي بتضحكي مع نفسك بتعملي دماغ إيه قولتله دماغ فرحة ورحمة».

أول رد من زوج البلوجر أحلام عادل على واقعة الطلاق والضرب 

وكان خرج مصمم الأزياء أحمد العجمي، في بث مباشر عبر حسابه الرسمي على موقع «إنستجرام»، وطلب خلاله السماح من زوجته أحلام عادل، موضحا أن هناك بعض الخلافات التي وقعت بينهما بالفعل خلال رحلة العمرة، «ده ماكنش لازم يحصل خالص، لما رجعنا من العمرة صالحتها وكنا كويسين»، ليتابع بأنهما تعرضا للخلاف مرة أخرى، ما أدى إلى حدوث الطلاق.

  

شبكة سبق هو مصدر إخباري يحتوى على مجموعة كبيرة من مصادر الأخبار المختلفة وتخلي شبكة سبق مسئوليتها الكاملة عن محتوى خبر منوعات - أول ظهور للبلوجر أحلام بعد الحديث عن ضربها وطلاقها: «غلط كبير إني اتكلمت» - شبكة سبق أو الصور وإنما تقع المسئولية على الناشر الأصلي للخبر وهو هن
كما يتحمل الناشر الأصلي حقوق النشر ووحقوق الملكية الفكرية للخبر.
وننوه أنه تم نقل هذا الخبر بشكل إلكتروني وفي حالة امتلاكك للخبر وتريد حذفة أو تكذيبة يرجي الرجوع إلى مصدر الخبر الأصلى في البداية ومراسلتنا لحذف الخبر

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق